Tanulj márkaépítést Gyimesi Lacitól, a 2024-ben már 6x-os Magyar Brands díjas Mystic Nails Hungary Kft. ügyvezető igazgatójától, a Brandesfiú alapítójától.
Tanulj márkaépítést Gyimesi Lacitól, az 5 x-ös Magyar Brands díjas Mystic Nails Hungary Kft. ügyvezető igazgatójától, a Brandesfiú alapítójától.
Ahogy Laci mondja:
„A márka lehet az igazi különbség közted és a versenytársad között. Ugyanis a márka túlmutat a termékünkön és szolgáltatásunkon, annál sokkal több és összetettebb. Úgy szeretek fogalmazni, hogy egy igazán jó termék maximum azt az érzést váltja ki belőled, hogy: „Fú ez nekem lett kitalálva!”. Viszont egy igazán jó márka ennél magasabb szinten mozog és azt az érzést váltja ki az emberből, hogy: „Wow, ez én vagyok!”
Azt gondolom, hogy nagyon sokan még nem tudják miben is áll a jó branding és, hogy miről is kellene szóljon egy márka. Legtöbb cég fogja a termékét és a szolgáltatását és mellé biggyeszt egy logót és márkanevet, melynek egyetlen funkciójaként igazából annyit lát, hogy ez a jó megkülönböztethetőséget szolgálja a versenytársakhoz képest.
A brand, a márka a kulcs ahhoz, hogy véletlenül se légy unalmas és hogy ki tudj tűnni a versenytársak közül.„
Egy erős, jól felépített márka hatalmas versenyelőnyt jelent, amely nemcsak, hogy vonzza a vevőket, de hosszú távon elősegíti vállalkozásod fenntartható növekedését, piaci stabilitását és .
Fontos tény, hogy ma már a márkaépítés nem csupán a nagyvállalatok kiváltsága. Életbevágó, hogy vállalkozóként és cégtulajdonosként tudd, hogy mi is a márkaépítés, miért is fontos. Nem az az első lépés, hogy legyen egy csodaszép márkád és több százezer Forintba kerülő logód, ha a kommunikációd nem tükrözi ezt az arculatot. Mondhatni, hogy a mai piaci viszonyok között, amikor a külföldi hatalmas webshopok tolják fel a hirdetési költségeket, kiemelten fontos, hogy 100%-ban tisztában legyél a saját küldetéseddel, a célcsoportod vásárlási döntései mögött meghúzódó külső és belső motivációkkal és azzal, hogy ezt hogyan kommunikálod.
A 3 alkalmas Márkaépítő Mesterkurzus során Gyimesi Laci saját, tanácsadóként a gyakorlatban bevált 7 lépéses módszertanán keresztül tanítja meg neked, hogyan legyen stabil márkád és ezáltal céged a legnehezebb piaci körülmények között.
1. alkalom: Elméleti alapok és célközönség meghatározása: kezdjük az alapoknál. Megismered, hogy mi valójában a márka, miért fontos minden vállalkozónak, hogy foglalkozzon ezzel a témával. A bizalomépítés eszközeit is meg fogod tanulni, és fogod tudni alkalmazni a saját vállalozásodban.
2. alkalom: Pozícionálás és márkaidentitás gyakorlati példákkal és a te márkádra perszonalizálva. Ismerd meg a saját konkurenciád azon kívül, hogy pozícionálod magad. Ez a hónap arról szól, hogy a márkaértékeidet is tisztába rakod miután definiáltuk együtt.
3. alkalom: Kommunikáció és üzenetközvetítés. A kialakított márkád üzeneted hogyan és miként közvetítsd a vásárlóid, követőid felé. Az iparágadhoz, célközönségedhez igazított kommunikáció megvalósítása: mit, hogyan, mikor és hol… Azaz: az érintési pontokat megkeressük és ezek alapján alakítjuk ki a márkádhoz illő kommunikációt. És nem felejtkezhetünk meg a mérések fontosságáról sem.
A Mystic Nails Hungary Kft. ügyvezetője,
a Brandesfiú alapítója
Gyimesi Laci a 15 éve indult szegedi szépségipari családi vállalkozás, a Mystic Nails Kft. ügyvezető igazgatója. Jelenleg nagyságrendileg 40 munkatársávall együtt több mint 25 országba exportálják saját márkás termékeiket.
Számos márkaépítő konferencia, vállalkozásfejlesztő rendezvény, exportorientált tréningek, egyetemi kurzusok, HR és cégvezetési kongresszusok és kerekasztal beszélgetések meghívott best-practice előadója volt már Laci.
Ezek a felkérések és meghívások mindig független megerősítésként szolgálnak Lacinak ahhoz, hogy tanácsadói minőségében hitelesen és hatékonyan segítheti az arra nyitott vállalkozókat.
Gyimesi Laci a 15 éve indult szegedi szépségipari családi vállalkozás ügyvezetője igazgatójaként jelenleg nagyságrendileg 40 munkatársával együtt több mint 25 országba exportálják saját márkás termékeiket. Emellett Brandesfiúként több mint 50+ vállalkozásnak segített márkát építeni sikeresen. Laci nem a márkaépítésből él, missziója, hogy tudását átadva segítse a vállalkozókat a hatékony márkaépítésben.
Olyan gondolkodásmódot sajátíthatsz el Lacitól, amit sehol máshol nem találsz meg. Nem üres marketing trükköket vagy hasztalan, könyvből szerzett technikákat ismerhetsz meg, hanem azt az egyedi gondolkodásmódot, ami esszenciálisan szükséges ahhoz, hogy önmagát eladó, szerethető márkád lehessen.
Gyimesi Laci, a Brandesfiú alapítójaként alakította ki azt az egyedülálló 7 lépéses módszertant, mely ezidáig már több mint 50+ cégnek segített hatékony és sikeres márkát építeni.
Laci a Mystic Nails Kft. ügyvezető igazgatójaként nap mint nap alkalmazza a cégben a tudatos márkaépítést. Ennek igazolásaként a cég folyamatosan szakmai elismeréseket és közönségdíjakat nyer.
Tudását és egyedülálló módszerét igazolja az is, hogy rangos konferenciák és a Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Karának meghívott előadója.
Mivel annyira biztosak vagyunk a Mesterkurzus értékében, hogy 30 napos pénzvisszafizetési garanciát vállalunk rá, ezért Te csak azzal kockáztatsz, ha nem jelentkezel!
Akármekkora céged van, akárhány fős csapatod van, a sikered és a profitod múlik azon, hogy a vállalkozásod márkája szserethető és hiteles legyen. És biztosak vagyunk abban, hogy te sem mondasz nemet a még több profitra.
Igen! Hát hogyne! A Mystic Nails 5 Magyar Brands díja igazolja, hogy Laci nem beszél mellé, és nem könyvből vett mondatokat ad át neked. Ő már végigcsinálta azt, sőt másoknak is megtanította már azt, amit most neked is át fog adni a márkaépítéssel kapcsolatban.
A Kurzust átutalással és bankkártyával is ki tudod fizetni.
Természetesen! Minél többen vesznek részt, annál hatékonyabban tudjátok a márka üzenetét és a célcsoportotokat meghatározni, és annál gördülékenyebb lesz az új gondolkodásmódra való átállás a cégben.
Ha akad még bármi, ami visszatart a regisztrációtól, csak írj nekünk egy e-mailt a hello@szemleletvalto.hu címre és mielőbb segíteni fogunk. Legyél te is sikeres cégvezető!